Site Network: Home | My Company | My Official Blog | About

Khazanah Blog Lama

Jun semakin hampir dan aku sentiasa mengenang hari2 akhir dalam bulan Jun

setiap tahun minggu akhir dalam bulan jun akan aku terus kenang sampai selamanya

the old memory remain firm....(from rafique´s old blog)
ingat dulu masa kat semesti, aku pernah masam muka dgn nan sebab aku rasa dia kurang ikram aku dan bagi support ( especially dlm hal2 prefect blah blah blah)... lama gak aku rasa camtu... pastu, satu hari lepas solat maghrib kat gym, tinggal aku ngn nan je... nan slow2 datang kat aku... aku pun rasa segan nak jumpa dia masa tu... pastu terus dia salam aku, dan cium tangan aku.... and then kitorang nangis, mintak maaf sama2... and honestly, aku rasa lepas tu our friendship become stronger than ever...



utk bunga2 di luar sana....

damai alam dengan kehadirannya

menerangi semesta dengan cahaya kasih

singkapan wajah penyeri gundah

menjadi idaman sekalian pencinta


jauh akalnya meneroka dunia

menjadi sayap terbang bersama

gagah membelah arus masa

agar segar tanpa kecewa


peribadi laksana intan permata

jika disaluti iman dan taqwa

lengkap zahir juga batinnya

diredhai Rabb sekalian penguasa



sinarilah jalan ini dengan syariat agama

biar berseri tanpa dicemari

moga diredhai Allahu rabbi

kekal abadi dunia ukhrawi

1 Comment:

  1. Ziarah76 said...
    Assalammualaikum, salam ziarah dari saya.

    ni bernostalgia nih..

    orang rumah saya pun ex-semesti

Post a Comment